مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: با بهره برداری از مرحله اول طرح توسعه سالن ایستگاه مسافری راه آهن تبریز فضای آن به 2 هزار و 900 متر مربع افزایش یافت.
سعید رسولی، افزود: پیش از بهره برداری از این طرح فضای این سالن حدود یک هزار و 200 متر مربع بود که با اجرای عملیات توسعه آن یک هزار و 700 متر مربع به آن اضافه شد.
وی اظهار داشت: مرحله دوم توسعه سالن این ایستگاه نیز با 800 متر مربع در حال انجام است که در آینده نزدیک به فضای این ایستگاه اضافه می شود.
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به طرح تعمیر دپوی لوکوموتیو راه آهن آذربایجان گفت: این محل از سوی شرکت مپنا به صورت فنی و مدرن بازسازی و نوسازی شده است.
رسولی ادامه داد: برای بازسازی این محل حدود 40 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و بازسازی دپوی دوم راه آهن آذربایجان نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد..

سعید رسولی در حاشیه بهره برداری از 2 طرح راه آهن آذربایجان در گفت و گو با خبرنگاران افزود:  در پی سفر رئیس راه آهن ترکیه به ایران راه اندازی دوباره قطار ایران - آنکارا توافق شد و  به زودی این قطار از مسیر تهران - تبریز - وان - آنکارا راه اندازی می شود.
 نخستین خط راه آهن ایران در سال 1295 شمسی در حد فاصل تبریز تا بندرشرفخانه دریاچه ارومیه توسط روس ها ساخته شد.
راه‌آهن آذربایجان به عنوان یکی از نواحی نوزده‌گانه راه‌آهن ایران در محورهای تبریز - میانه، تبریز- جلفا، تبریز- رازی، مراغه - ارومیه و در آینده نزدیک میانه - بستان آباد فعال است و خطوط ریلی این ناحیه به حدود یک هزار و 100 کیلومتر می رسد.
راه‌آهن آذربایجان به استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل خدمت‌رسانی می‌کند.

شنبه 15 اردیبهشت 1403


۱۸۱ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در بخش معدن آذربایجان شرقی سرمایه گذاری شد | رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از سرمایه گذاری ۱۸۱ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریالی و اشتغال هفت هزار و ۸۲۷ نفری در بخش معدن استان خبرداد.              در نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم مطرح شد؛ نقش توسعه مناسبات با شهرهای استراتژیک مسیر جاده ابریشم در احیا اهمیت تاریخی تبریز | نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم به منظور تبادل تجربیات فنی، فرهنگی و سرمایه گذاری و تعاملات بین المللی در دیپلماسی شهری بین شهرها برگزار شد.              استاندار آذربایجان شرقی: هر دانشجو و استاد دانشگاه یک رسانه باشد | استاندار آذربایجان شرقی، پیشرفت‌های چشمگیر در کشور را مدیون دانشگاه‌ها و دانشگاهیان دانست و با بیان اینکه این پیشرفت‌ها باید توسط خود دانشگاهیان روایت شود، گفت: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.              تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات تراکتورسازی ایران را ندارند | وزیر صمت در حاشیه بازدید از محصولات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و رایزنی با مسئولین این مجموعه در گفتگو با خبرنگار ما گفت : خیلی ها فاز واردات دارند و بر طبل آن می کوبند منافعشان در واردات خلاصه می شود اما من به شخصه در مقابل روزنه های رانت خواهم ایستاد .              


تبریز اول | پایگاه اطلاع رسانی تبریز اول | 2 طرح ریلی در راه آهن آذربایجان به بهره برداری رسید


2 طرح ریلی در راه آهن آذربایجان به بهره برداری رسید 98/03/01

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: با بهره برداری از مرحله اول طرح توسعه سالن ایستگاه مسافری راه آهن تبریز فضای آن به 2 هزار و 900 متر مربع افزایش یافت.
سعید رسولی، افزود: پیش از بهره برداری از این طرح فضای این سالن حدود یک هزار و 200 متر مربع بود که با اجرای عملیات توسعه آن یک هزار و 700 متر مربع به آن اضافه شد.
وی اظهار داشت: مرحله دوم توسعه سالن این ایستگاه نیز با 800 متر مربع در حال انجام است که در آینده نزدیک به فضای این ایستگاه اضافه می شود.
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به طرح تعمیر دپوی لوکوموتیو راه آهن آذربایجان گفت: این محل از سوی شرکت مپنا به صورت فنی و مدرن بازسازی و نوسازی شده است.
رسولی ادامه داد: برای بازسازی این محل حدود 40 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و بازسازی دپوی دوم راه آهن آذربایجان نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد..

سعید رسولی در حاشیه بهره برداری از 2 طرح راه آهن آذربایجان در گفت و گو با خبرنگاران افزود:  در پی سفر رئیس راه آهن ترکیه به ایران راه اندازی دوباره قطار ایران - آنکارا توافق شد و  به زودی این قطار از مسیر تهران - تبریز - وان - آنکارا راه اندازی می شود.
 نخستین خط راه آهن ایران در سال 1295 شمسی در حد فاصل تبریز تا بندرشرفخانه دریاچه ارومیه توسط روس ها ساخته شد.
راه‌آهن آذربایجان به عنوان یکی از نواحی نوزده‌گانه راه‌آهن ایران در محورهای تبریز - میانه، تبریز- جلفا، تبریز- رازی، مراغه - ارومیه و در آینده نزدیک میانه - بستان آباد فعال است و خطوط ریلی این ناحیه به حدود یک هزار و 100 کیلومتر می رسد.
راه‌آهن آذربایجان به استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل خدمت‌رسانی می‌کند.



اخبار مرتبط

خبرگزاری تبریز اول

آخرین خبر ها


خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری مهر

 

Save