به گزارش روابط عمومی مجتمع مس سونگون ورزقان، به‌منظور هماهنگی بیشتر و بهبود روند ارائه خدمات درمانی به کارکنان، جلسه‌ای با محوریت امور HSE مجتمع مس سونگون و با حضور جمعی از پزشکان و نمایندگان مراکز درمانی طرف قرارداد برگزار شد. در این نشست، فرنود علیلو، مدیر امور HSE مجتمع، به همراه جمعی از روسا و کارکنان مجتمع نیز حضور داشتند.
در ابتدای جلسه، مدیر امور HSE با اشاره به رشد چشمگیر تعداد مراکز طرف قرارداد گفت: تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد طی یک‌ونیم سال اخیر، از ۴۰ مرکز به ۱۱۰ مرکز افزایش یافته که این اقدام با هدف افزایش رضایتمندی همکاران، مدیریت انحصار و ایجاد فضای رقابتی صورت گرفته است. 
 
وی در ادامه با گلایه از مشارکت پایین برخی مراکز درمانی افزود: از میان ۱۱۰ مرکز، تنها ۲۰ مرکز در این جلسه حاضر بودند که این موضوع نشان از کم‌توجهی برخی مراکز به اهمیت تعاملات حرفه‌ای دارد. 
 
علیلو با قدردانی از همکاری مراکز درمانی، ضمن اشاره به شرایط اقتصادی و احتمال تأخیر در پرداخت‌ها، تصریح کرد: در صورت تأخیر بیش از یک ماه در پرداخت مطالبات، موضوع باید به واحد مربوطه اطلاع داده شود تا در اسرع وقت پیگیری شود. 
 
وی همچنین بر لزوم تکریم همکاران شاغل در مجتمع از سوی مراکز درمانی و رعایت الزامات اصل مشتری‌مداری تأکید کرد و افزود: تعهد به رفتار حرفه‌ای و محترمانه با کارکنان مجتمع، نقش مؤثری در ارتقای کیفیت خدمات خواهد داشت. 
 
در جریان این نشست، حاضران به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند و تصمیمات مهمی اتخاذ شد؛ از جمله الزام ثبت‌نام در سامانه رسا سلامت، تعریف یک کانال ارتباطی مشخص از طریق پزشکان معتمد، و تأکید بر احراز هویت دقیق بیمه‌شدگان. همچنین مقرر شد از ارائه خدمات به دفترچه‌های مخدوش یا فاقد اعتبار خودداری شود.
 
 سایر موارد مطرح‌شده در جلسه شامل لزوم دریافت شماره تماس فقط از بیمه‌شده اصلی، بررسی دقیق حضور همکاران درمانی، اطلاع‌رسانی درباره فرهنگ تعامل با پزشکان از طریق روابط عمومی مجتمع و الزام ممهور بودن دفترچه‌های ارسالی به کارگزینی بود. 
 

يكشنبه 31 فروردین 1404


دستگیری کلاهبرداران ۱۰۰ میلیاردی در بناب | فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای ۱۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان بناب خبر داد.              وزیر میراث فرهنگی نوید اخبار خوشی را برای تکمیل موزه مشاهیر فارس داد | وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره پروژه بر زمین مانده موزه مشاهیر فارس گفت: در سفر قبلی خودبه فارس از این پروژه بازدید کردم و در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوشی در این زمینه رخ خواهد داد.              تامین اجتماعی ۶۰۳ میلیارد تومان برای خرید پروتز و اروتز پرداخت کرده است | رئیس اداره بیمه بیکاری و تعهدات کوتاه مدت سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ قلم وسایل کمک پزشکی تحت پوشش بیمه این سازمان قرار دارد که سال گذشته ۶۰۳ میلیارد تومان برای خرید پروتز و اروتز به بیمه شدگان این سازمان پرداخت شده است.              لزوم‌ اعتمادسازی و تسهیل در فرآیندها برای فعالیت بخش خصوصی | وزیر راه و شهرسازی گفت: به منظور سرمایه‌گذاری و پشتیبانی و حمایت از تولید، باید ضمن اعتمادسازی برای بخش خصوصی، به تسریع و تسهیل در فرایندها بپردازیم.              


تبریز اول | پایگاه اطلاع رسانی تبریز اول | برگزاری جلسه HSE مجتمع مس سونگون با پزشکان و نمایندگان مراکز درمانی طرف قرارداد


برگزاری جلسه HSE مجتمع مس سونگون با پزشکان و نمایندگان مراکز درمانی طرف قرارداد 1404/1/25

به گزارش روابط عمومی مجتمع مس سونگون ورزقان، به‌منظور هماهنگی بیشتر و بهبود روند ارائه خدمات درمانی به کارکنان، جلسه‌ای با محوریت امور HSE مجتمع مس سونگون و با حضور جمعی از پزشکان و نمایندگان مراکز درمانی طرف قرارداد برگزار شد. در این نشست، فرنود علیلو، مدیر امور HSE مجتمع، به همراه جمعی از روسا و کارکنان مجتمع نیز حضور داشتند.
در ابتدای جلسه، مدیر امور HSE با اشاره به رشد چشمگیر تعداد مراکز طرف قرارداد گفت: تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد طی یک‌ونیم سال اخیر، از ۴۰ مرکز به ۱۱۰ مرکز افزایش یافته که این اقدام با هدف افزایش رضایتمندی همکاران، مدیریت انحصار و ایجاد فضای رقابتی صورت گرفته است. 
 
وی در ادامه با گلایه از مشارکت پایین برخی مراکز درمانی افزود: از میان ۱۱۰ مرکز، تنها ۲۰ مرکز در این جلسه حاضر بودند که این موضوع نشان از کم‌توجهی برخی مراکز به اهمیت تعاملات حرفه‌ای دارد. 
 
علیلو با قدردانی از همکاری مراکز درمانی، ضمن اشاره به شرایط اقتصادی و احتمال تأخیر در پرداخت‌ها، تصریح کرد: در صورت تأخیر بیش از یک ماه در پرداخت مطالبات، موضوع باید به واحد مربوطه اطلاع داده شود تا در اسرع وقت پیگیری شود. 
 
وی همچنین بر لزوم تکریم همکاران شاغل در مجتمع از سوی مراکز درمانی و رعایت الزامات اصل مشتری‌مداری تأکید کرد و افزود: تعهد به رفتار حرفه‌ای و محترمانه با کارکنان مجتمع، نقش مؤثری در ارتقای کیفیت خدمات خواهد داشت. 
 
در جریان این نشست، حاضران به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند و تصمیمات مهمی اتخاذ شد؛ از جمله الزام ثبت‌نام در سامانه رسا سلامت، تعریف یک کانال ارتباطی مشخص از طریق پزشکان معتمد، و تأکید بر احراز هویت دقیق بیمه‌شدگان. همچنین مقرر شد از ارائه خدمات به دفترچه‌های مخدوش یا فاقد اعتبار خودداری شود.
 
 سایر موارد مطرح‌شده در جلسه شامل لزوم دریافت شماره تماس فقط از بیمه‌شده اصلی، بررسی دقیق حضور همکاران درمانی، اطلاع‌رسانی درباره فرهنگ تعامل با پزشکان از طریق روابط عمومی مجتمع و الزام ممهور بودن دفترچه‌های ارسالی به کارگزینی بود. 
 


پانار | پارس ساختار | برگزاری جلسه HSE مجتمع مس سونگون با پزشکان و نمایندگان مراکز درمانی طرف قرارداد پانار | پارس ساختار | برگزاری جلسه HSE مجتمع مس سونگون با پزشکان و نمایندگان مراکز درمانی طرف قرارداد

اخبار مرتبط

خبرگزاری تبریز اول

آخرین خبر ها


خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری مهر

 

Save