وزارت راه و شهرسازی، فرودگاه بین‌المللی «شهید مدنی» تبریز با شاخص رضایت ۷۵.۲ درصدی در آبان ماه به عنوان فرودگاه برتر، فرودگاه بین‌المللی «شهید بهشتی» اصفهان با شاخص رضایت ۷۵.۱ درصدی به‌عنوان فرودگاه دوم و فرودگاه بین المللی مهرآباد با شاخص رضایت ۷۱.۳ به‌عنوان فرودگاه سوم کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی شدند.

گزارش شاخص رضایت فرودگاه‌های کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی مهرماه ۱۴۰۲ در حالی است که شاخص رضایت فرودگاه‌های تبریز، اصفهان و مهرآباد در مهرماه به ترتیب ۷۸.۳، ۷۵.۷ و ۷۱.۸ بوده است.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز موفق شد برای دومین بار متوالی در سال‌جاری، عنوان نخست فرودگاه‌های برتر کشور را به خود اختصاص دهد. فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت میانگین شاخص رضایت ۷۵.۱ در جایگاه دوم فرودگاه‌های برتر کشور قرار گرفت و فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با میانگین شاخص ۷۱.۳ سوم شد.

در همین راستا، فرودگاه یزد با میانگین شاخص رضایت ۷۱.۲ چهارم شد؛ فرودگاه بندرعباس با رسیدن به شاخص رضایت ۷۱ درصد در جایگاه پنجم قرار گرفت و فرودگاه شیراز با ثبت شاخص رضایت ۷۰.۳ درصد، ششم شد.

فرودگاه‌های مشهد، زاهدان و اهواز نیز به ترتیب با میانگین شاخص رضایت ۶۶.۲، ۶۵.۷ و ۵۹.۳ درصد در رده‌های هفتم تا نهم قرار گرفتند.

این در حالی است که میانگین شاخص رضایت فرودگاه‌های کشور در آبان ماه به ۶۹.۷ درصد رسید که این میزان نسبت به مهرماه، ۰.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

در آبان ماه، ۲۷۷ هزار و ۲۶۱ بازخورد در درگاه‌های مختلف سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به ثبت رسید که از این تعداد، ۱۵۴ هزار و ۲۲۵ نظر، معادل ۵۵.۶ درصد کل آرا، حاکی از رضایت کامل مسافران و مستقبلین از خدمات فرودگاه‌های منتخب طرح بود. ۴۷ هزار و ۱۱ نفر معادل ۱۷ درصد رای دهندگان، از خدمات فرودگاه‌های طرح جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی رضایت نسبی داشتند.

در آبان ۱۴۰۲، بیشترین میزان رضایت مسافران و مستقبلین از تسهیلات و خدمات ارائه شده در فرودگاه‌های کشور با شاخص رضایت ۷۵.۶ درصد، مربوط به نمازخانه‌ها گزارش شد.

در نظرسنجی از نمازخانه‌ها، ۳۳ هزار و ۴۶۷ نفر شرکت کردند که از این تعداد، ۲۰ هزار و ۵۶۹ نفر، معادل ۶۱.۵ درصد کل شرکت کنندگان، از خدمات ارائه شده در نمازخانه‌های فرودگاهی رضایت کامل داشتند.

جایگاه دوم خدمات برتر، با میانگین شاخص رضایت ۷۴.۳ درصد به سرویس‌های بهداشتی و امکانات جانبی، مانند نمازخانه‌ها تعلق گرفت و گروه اطلاعات پرواز، با میانگین شاخص رضایت ۷۲.۶ درصد سومین گروه در ارائه خدمات برتر فرودگاهی شناخته شدند.

شنبه 15 اردیبهشت 1403


۱۸۱ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در بخش معدن آذربایجان شرقی سرمایه گذاری شد | رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از سرمایه گذاری ۱۸۱ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریالی و اشتغال هفت هزار و ۸۲۷ نفری در بخش معدن استان خبرداد.              در نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم مطرح شد؛ نقش توسعه مناسبات با شهرهای استراتژیک مسیر جاده ابریشم در احیا اهمیت تاریخی تبریز | نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم به منظور تبادل تجربیات فنی، فرهنگی و سرمایه گذاری و تعاملات بین المللی در دیپلماسی شهری بین شهرها برگزار شد.              استاندار آذربایجان شرقی: هر دانشجو و استاد دانشگاه یک رسانه باشد | استاندار آذربایجان شرقی، پیشرفت‌های چشمگیر در کشور را مدیون دانشگاه‌ها و دانشگاهیان دانست و با بیان اینکه این پیشرفت‌ها باید توسط خود دانشگاهیان روایت شود، گفت: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.              تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات تراکتورسازی ایران را ندارند | وزیر صمت در حاشیه بازدید از محصولات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و رایزنی با مسئولین این مجموعه در گفتگو با خبرنگار ما گفت : خیلی ها فاز واردات دارند و بر طبل آن می کوبند منافعشان در واردات خلاصه می شود اما من به شخصه در مقابل روزنه های رانت خواهم ایستاد .              


تبریز اول | پایگاه اطلاع رسانی تبریز اول | فرودگاه تبریز برای دومین بار پیاپی برترین فرودگاه کشور شد


فرودگاه تبریز برای دومین بار پیاپی برترین فرودگاه کشور شد 1402/09/20

وزارت راه و شهرسازی، فرودگاه بین‌المللی «شهید مدنی» تبریز با شاخص رضایت ۷۵.۲ درصدی در آبان ماه به عنوان فرودگاه برتر، فرودگاه بین‌المللی «شهید بهشتی» اصفهان با شاخص رضایت ۷۵.۱ درصدی به‌عنوان فرودگاه دوم و فرودگاه بین المللی مهرآباد با شاخص رضایت ۷۱.۳ به‌عنوان فرودگاه سوم کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی شدند.

گزارش شاخص رضایت فرودگاه‌های کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی مهرماه ۱۴۰۲ در حالی است که شاخص رضایت فرودگاه‌های تبریز، اصفهان و مهرآباد در مهرماه به ترتیب ۷۸.۳، ۷۵.۷ و ۷۱.۸ بوده است.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز موفق شد برای دومین بار متوالی در سال‌جاری، عنوان نخست فرودگاه‌های برتر کشور را به خود اختصاص دهد. فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت میانگین شاخص رضایت ۷۵.۱ در جایگاه دوم فرودگاه‌های برتر کشور قرار گرفت و فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با میانگین شاخص ۷۱.۳ سوم شد.

در همین راستا، فرودگاه یزد با میانگین شاخص رضایت ۷۱.۲ چهارم شد؛ فرودگاه بندرعباس با رسیدن به شاخص رضایت ۷۱ درصد در جایگاه پنجم قرار گرفت و فرودگاه شیراز با ثبت شاخص رضایت ۷۰.۳ درصد، ششم شد.

فرودگاه‌های مشهد، زاهدان و اهواز نیز به ترتیب با میانگین شاخص رضایت ۶۶.۲، ۶۵.۷ و ۵۹.۳ درصد در رده‌های هفتم تا نهم قرار گرفتند.

این در حالی است که میانگین شاخص رضایت فرودگاه‌های کشور در آبان ماه به ۶۹.۷ درصد رسید که این میزان نسبت به مهرماه، ۰.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

در آبان ماه، ۲۷۷ هزار و ۲۶۱ بازخورد در درگاه‌های مختلف سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به ثبت رسید که از این تعداد، ۱۵۴ هزار و ۲۲۵ نظر، معادل ۵۵.۶ درصد کل آرا، حاکی از رضایت کامل مسافران و مستقبلین از خدمات فرودگاه‌های منتخب طرح بود. ۴۷ هزار و ۱۱ نفر معادل ۱۷ درصد رای دهندگان، از خدمات فرودگاه‌های طرح جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی رضایت نسبی داشتند.

در آبان ۱۴۰۲، بیشترین میزان رضایت مسافران و مستقبلین از تسهیلات و خدمات ارائه شده در فرودگاه‌های کشور با شاخص رضایت ۷۵.۶ درصد، مربوط به نمازخانه‌ها گزارش شد.

در نظرسنجی از نمازخانه‌ها، ۳۳ هزار و ۴۶۷ نفر شرکت کردند که از این تعداد، ۲۰ هزار و ۵۶۹ نفر، معادل ۶۱.۵ درصد کل شرکت کنندگان، از خدمات ارائه شده در نمازخانه‌های فرودگاهی رضایت کامل داشتند.

جایگاه دوم خدمات برتر، با میانگین شاخص رضایت ۷۴.۳ درصد به سرویس‌های بهداشتی و امکانات جانبی، مانند نمازخانه‌ها تعلق گرفت و گروه اطلاعات پرواز، با میانگین شاخص رضایت ۷۲.۶ درصد سومین گروه در ارائه خدمات برتر فرودگاهی شناخته شدند.



اخبار مرتبط

خبرگزاری تبریز اول

آخرین خبر ها


خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری مهر

 

Save