مدیرعامل این شرکت در حاشیه ششمین جشنواره اعطای تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام مطلب فوق تاکید کرد : مسئولیت پذیری در برابر منابع طبیعی و احترام به جامعه و حقوق مشتریان از ابتدای فعالیت این شرکت به عنوان خط مشی و چشم اندازمان بوده است .
نوید امجد افزود : با توجه به ماموریت شرکت مبتنی بر دستیابی به برترین استاندارد محصولات در سطح بین المللی در دنیای امروز قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان یکی از مهمترین ارکان تولید و توزیع کالا و خدمات مبتنی بر کیفیت و ایمنی است . زیرا حقوق مصرف کننده حقوقی است که با توجه بر آن کلیه عرضه کنندگان کالا و خدمات باید صحت کیفیت کالا و خدمات عرضه شده مطابق با شرایط مقرر در قانون یا مندرجات قرارداد مربوطه یا عرف در معاملات را رعایت کنند.
وی گفت : رعایت حقوق مصرف کننده در صورتی که به عنوان یک فرهنگ در جامعه مورد قبول عامه مردم قرار گیرد می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر رفتارهای گروهی و فردی جامعه گذاشته و باعث کاهش تنش های اجتماعی شود .
نوید امجد در پایان ضمن اشاره به اینکه ارتقاء سطح کمی و کیفی علمی را وظیفه خود میدانیم و برای رسیدن به این هدف تحقیق، توسعه،نوآوری و جذب دانش روز دنیا را سرلوحه خود قرار داده ایم ، اعلام کرد : جامعه ای که افراد آن حقوق خود را به عنوان مصرف کننده می شناسند و فعالان اقتصادی آن جامعه این حقوق را رعایت میکنند با تنش ها و تعارض های کمتری روبرو خواهد شد و بر همین اساس هم در سال ها و دوره های متمادی در جشنواره های متعدد سطح ملی و منطقه ای شرکت تکین پترولیوم آذربایجان شایسته دریافت این تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شده است .
گفتنی است : ششمین جشنواره اعطای تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان همچنین مسئولان ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی و برخی مسئولین استانی در محل مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز برگزار شد.
لازم به ذکر است ۵۲ واحد تولیدی و خدماتی در سال جاری موفق به دریافت گواهینامه تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند و شرکت«تکین پترولیوم آذربایجان» نیز شایسته دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کننده شد.