محمدرضا سلطان‌زاده روز چهارشنبه در جریان حضور استاندار آذربایجان شرقی در مرکز ارتباطات مردمی استانداری، سامانه تلفنی ۱۱۱ را حرکتی موثر و اقدامی مناسب در راستای برقراری ارتباط بدون واسطه مسئولان دولت با مردم دانست و اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مدیران و فرمانداران استان با حضور مستمر در مرکز ارتباطات مردمی دولت به صورت برخط و مستقیم پاسخ‌گوی تماس‌های مردم شریف استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌هایی که در دریافت خدمات از دستگاه‌های اجرایی دچار مشکل هستند، می‌توانند طبق هماهنگی از طریق سامانه ۱۱۱ با مدیر ارشد آن دستگاه در ارتباط بوده و مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کنند.

سلطان‌زاده گفت: پاسخ‌گویی مدیران به مطالبات مردم از طریق این سامانه تاکنون در بسیاری از موارد بازتاب مثبتی در جلب اعتماد مردم، کاهش هزینه های اداری و کاهش مراجعات حضوری مردم به دستگاه‌های اجرایی داشته است.

استاندار آذربایجان شرقی هم بر حضور مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرکز ارتباطات مردمی برای پاسخ‌گویی به درخواست‌های شهروندان تاکید کرد.

عابدین خرّم که به صورت سرزده در مرکز ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی حضور یافته بود، دقایقی را به پاسخ‌گویی مستقیم به تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۱۱ اختصاص داد و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کرد.

پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403


اولین گام تحقق شعار سال در شرکت مس سونگون آذربایجان؛ ثبت رکوردهای زرین حوزه تولید در فروردین ماه | مدیر شرکت مس سونگون آذربایجان از ثبت رکوردهای تولیدی در این شرکت در فروردین ماه خبر داد.              مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خبر داد: ثبت نام هشت هزار شهروند تبریزی در سامانه جمع آوری پسماند بهروب | مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از ثبت نام هشت هزار نفر از شهروندان تبریزی در سامانه جمع‌آوری هوشمند پسماند بهروب خبر داد.              رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی: تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است | رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی با بیان اینکه تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر در بین کلانشهرهای کشور است، گفت: شهرداری اعلام کرده که ۲ هزار دستگاه دوربین کنترلی در معابر نصب می کند که تاکنون اتفاق نیفتاده است.              مدیرکل میراث‌فرهنگی: بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال وارد چرخه گردشگری آذربایجان‌شرقی می شود | مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ طرح زیرساختی تأسیسات گردشگری از افزایش اعتبار ورودی به چرخه گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم ۵۵ هزار میلیارد ریال در طول سال‌جاری خبر داد.              


تبریز اول | پایگاه اطلاع رسانی تبریز اول | پاسخگویی رویکرد اساسی دولت مردمی است


پاسخگویی رویکرد اساسی دولت مردمی است 1401/12/3

محمدرضا سلطان‌زاده روز چهارشنبه در جریان حضور استاندار آذربایجان شرقی در مرکز ارتباطات مردمی استانداری، سامانه تلفنی ۱۱۱ را حرکتی موثر و اقدامی مناسب در راستای برقراری ارتباط بدون واسطه مسئولان دولت با مردم دانست و اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مدیران و فرمانداران استان با حضور مستمر در مرکز ارتباطات مردمی دولت به صورت برخط و مستقیم پاسخ‌گوی تماس‌های مردم شریف استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌هایی که در دریافت خدمات از دستگاه‌های اجرایی دچار مشکل هستند، می‌توانند طبق هماهنگی از طریق سامانه ۱۱۱ با مدیر ارشد آن دستگاه در ارتباط بوده و مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کنند.

سلطان‌زاده گفت: پاسخ‌گویی مدیران به مطالبات مردم از طریق این سامانه تاکنون در بسیاری از موارد بازتاب مثبتی در جلب اعتماد مردم، کاهش هزینه های اداری و کاهش مراجعات حضوری مردم به دستگاه‌های اجرایی داشته است.

استاندار آذربایجان شرقی هم بر حضور مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرکز ارتباطات مردمی برای پاسخ‌گویی به درخواست‌های شهروندان تاکید کرد.

عابدین خرّم که به صورت سرزده در مرکز ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی حضور یافته بود، دقایقی را به پاسخ‌گویی مستقیم به تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۱۱ اختصاص داد و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کرد.



اخبار مرتبط

خبرگزاری تبریز اول

آخرین خبر ها


خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری مهر

 

Save