به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، میز ارتباطات مردمی صنعت نفت استان با حضور آقای مرتضی رضیئی، مدیر کل بازرسی و نماینده تام الاختیار وزیر نفت و مدیران صنعت نفت استان با استقرار در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، طی روزهای چهارشنبه ۱۱ و پنج شنبه ۱۲ خرداد، پاسخگوی درخواست های مردم شریف استان همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات همراه به استان بود.

در همین رابطه نادر کمالی، سرپرست شرکت گاز استان، بیان کرد: براساس شیوه نامه ابلاغی، اطلاع رسانی برنامه استقرار میز ارتباطات مردمی مربوط به سفر ریاست جمهوری، قبل از موعد برگزاری، از طرق مختلف از جمله نصب بنر، فضای مجازی، پورتال سازمانی و رسانه های ارتباط جمعی استان به صورت گسترده انجام شده و طی تاریخ های ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه، مدیران شرکت ها و سازمان های تابعه صنعت نفت استان متشکل از شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، منطقه 8 عملیات انتقال گاز، شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، شرکت پالایش نفت تبریز، امور خطوط لوله نفت و مخابرات ناحیه تبریز و بهداشت و درمان صنعت نفت شمال غرب با حضور و نظارت نماینده تام الاختیار وزیر نفت در محل شرکت گاز استان، پاسخگوی درخواست های مردمی بودند.
وی ادامه داد: طی این دو روز برپایی میز ارتباطات، تعداد ۱۹۳ درخواست ثبت سیستمی شده که از این تعداد ۱۷۵ مورد مربوط به حوزه مسؤولیت شرکت گاز استان و مابقی در حوزه مسؤولیت سایر شرکت های تابعه وزارت نفت در استان بود که پاسخ بیش از ۹۴ درصد از درخواست ها در همان روز ارائه گردیده و درصد باقی مانده نیز در اسرع وقت مورد رسیدگی و پاسخگویی قرار خواهد گرفت.
کمالی تصریح کرد: تمامی درخواست های واصله مراجعان ثبت سیستمی شده و با ارائه کد رهگیری، متقاضیان در جریان روند مراحل بررسی و پاسخگویی به درخواست شان قرار گرفتند و همچنین به موازات دریافت درخواست های مراجعان سامانه سامد نیز با شماره تلفن 111 در مدت زمان اعلامی، آماده دریافت مستقیم درخواست های غیرحضوری مردم بود.
سرپرست شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: مجموعه تلاش های کارکنان شرکت گاز استان ارائه خدمات صادقانه و مطلوب به مردم شریف استان بوده و هرگونه پیشنهاد یا انتقاد سازنده ایشان، در ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی این شرکت موثر خواهد بود.

جمعه 07 اردیبهشت 1403


اولین گام تحقق شعار سال در شرکت مس سونگون آذربایجان؛ ثبت رکوردهای زرین حوزه تولید در فروردین ماه | مدیر شرکت مس سونگون آذربایجان از ثبت رکوردهای تولیدی در این شرکت در فروردین ماه خبر داد.              مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خبر داد: ثبت نام هشت هزار شهروند تبریزی در سامانه جمع آوری پسماند بهروب | مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از ثبت نام هشت هزار نفر از شهروندان تبریزی در سامانه جمع‌آوری هوشمند پسماند بهروب خبر داد.              رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی: تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است | رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی با بیان اینکه تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر در بین کلانشهرهای کشور است، گفت: شهرداری اعلام کرده که ۲ هزار دستگاه دوربین کنترلی در معابر نصب می کند که تاکنون اتفاق نیفتاده است.              مدیرکل میراث‌فرهنگی: بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال وارد چرخه گردشگری آذربایجان‌شرقی می شود | مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ طرح زیرساختی تأسیسات گردشگری از افزایش اعتبار ورودی به چرخه گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم ۵۵ هزار میلیارد ریال در طول سال‌جاری خبر داد.              


تبریز اول | پایگاه اطلاع رسانی تبریز اول | همزمان با بیست و سومین سفر استانی ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی انجام شد//رسیدگی به ۱۹۳ درخواست در میز ارتباطات مردمی صنعت نفت استان


همزمان با بیست و سومین سفر استانی ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی انجام شد//رسیدگی به ۱۹۳ درخواست در میز ارتباطات مردمی صنعت نفت استان 01/03/17

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، میز ارتباطات مردمی صنعت نفت استان با حضور آقای مرتضی رضیئی، مدیر کل بازرسی و نماینده تام الاختیار وزیر نفت و مدیران صنعت نفت استان با استقرار در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، طی روزهای چهارشنبه ۱۱ و پنج شنبه ۱۲ خرداد، پاسخگوی درخواست های مردم شریف استان همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات همراه به استان بود.

در همین رابطه نادر کمالی، سرپرست شرکت گاز استان، بیان کرد: براساس شیوه نامه ابلاغی، اطلاع رسانی برنامه استقرار میز ارتباطات مردمی مربوط به سفر ریاست جمهوری، قبل از موعد برگزاری، از طرق مختلف از جمله نصب بنر، فضای مجازی، پورتال سازمانی و رسانه های ارتباط جمعی استان به صورت گسترده انجام شده و طی تاریخ های ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه، مدیران شرکت ها و سازمان های تابعه صنعت نفت استان متشکل از شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، منطقه 8 عملیات انتقال گاز، شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، شرکت پالایش نفت تبریز، امور خطوط لوله نفت و مخابرات ناحیه تبریز و بهداشت و درمان صنعت نفت شمال غرب با حضور و نظارت نماینده تام الاختیار وزیر نفت در محل شرکت گاز استان، پاسخگوی درخواست های مردمی بودند.
وی ادامه داد: طی این دو روز برپایی میز ارتباطات، تعداد ۱۹۳ درخواست ثبت سیستمی شده که از این تعداد ۱۷۵ مورد مربوط به حوزه مسؤولیت شرکت گاز استان و مابقی در حوزه مسؤولیت سایر شرکت های تابعه وزارت نفت در استان بود که پاسخ بیش از ۹۴ درصد از درخواست ها در همان روز ارائه گردیده و درصد باقی مانده نیز در اسرع وقت مورد رسیدگی و پاسخگویی قرار خواهد گرفت.
کمالی تصریح کرد: تمامی درخواست های واصله مراجعان ثبت سیستمی شده و با ارائه کد رهگیری، متقاضیان در جریان روند مراحل بررسی و پاسخگویی به درخواست شان قرار گرفتند و همچنین به موازات دریافت درخواست های مراجعان سامانه سامد نیز با شماره تلفن 111 در مدت زمان اعلامی، آماده دریافت مستقیم درخواست های غیرحضوری مردم بود.
سرپرست شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: مجموعه تلاش های کارکنان شرکت گاز استان ارائه خدمات صادقانه و مطلوب به مردم شریف استان بوده و هرگونه پیشنهاد یا انتقاد سازنده ایشان، در ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی این شرکت موثر خواهد بود.



اخبار مرتبط

خبرگزاری تبریز اول

آخرین خبر ها


خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری مهر

 

Save