باس تابش در این نشست ضمن پاسخگویی به سؤالات تولیدکنندگان، مدیران شرکت های پخش و خرده فروشان استان در خصوص طرح نصب قیمت تمام شده بر روی کالا ، گفت : من بر این اعتقاد دارم که تولید سخت است و کسی که به سمت تولید آمده است قطعا عرق به وطن دارد زیرا که برای کسب درآمد روش های آسان تری نیز دارد.

وی با اشاره به جایگاه صنعت آذربایجان ،گفت: صنعت آذربایجان همیشه یک سر و گردن از سایر استان ها بالاتر است و باید صنعتگران آذربایجان تلاش خود را زیاد کنند تا صنعت آذربایجان بهتر از این بدرخشد.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت ضمن بیان اینکه تولید از توزیع گران تر است ،افزود : بعد از چرخه تولید ۲حلقه توزیع و خردفروشی در مجموع ۲۵ درصد سهم دارند‌.

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر قیمت کالا پس از تولید با ۸۰ الی ۱۶۰ درصد افزایش قیمت مواجه بوده است که با این طرح شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.

عباس تابش اظهار داشت:یکی از سیاست های حاکمیت در سیاست های تولید و توزیع شفافیت است.

این مقام مسئول تاکیدکرد:طرح شفاف سازی قیمت از طریق درج قیمت تولید کننده ابلاغ سازمان نیست بلکه ابلاغ دولت است و باید این طرح هرچه زودتر عملیاتی بشود..

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با اشاره به شرکت های پخش گفت: ۱۳ درصد برای شرکت های پخش هزینه قرار دادیم‌ و این رقم به شهری که توزیع می‌شود مربوط نبوده و یک رقم سراسری است.

وی افزود:یکی از دغدغه های ما شرکت های کوچک است که اگر همه تولیدکنندگان قیمت تمام شده کالا را به درستی تعیین کنند دیگر شاهد هزینه آفر و یا تخفیف غیرمعقول نخواهیم بود.

تابش در پایان گفت: هزینه تبلیغاتی که به تولید کنندگان تعیین شده نیم درصد است و اگر کسی بیشتر از این عدد اختصاص بدهد حق ندارد که این هزینه را از جیب مردم اخذ کند.

پنجشنبه 09 فروردین 1403


امضای تفاهم‌نامه همکاری صنعتی اتاق تبریز با دانشگاه‌های استان | تفاهم‌نامه همکاری صنعتی دانشجویان دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز به‌همت کمیسیون صنایع و انرژی اتاق تبریز و با حضور رئیس اتاق تبریز و روسای دانشگاه‌های سراسر استان، منعقد شد.              انعقاد تفاهم­نامه همکاری آموزشی بین اتاق تبریز و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی | تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین اتاق بازرگانی تبریز و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی در راستای بهره‌گیری از توانایی‌های علمی، آموزشی، تحقیقاتی و افزایش دانش فنی و توسعه منابع انسانی متخصص و افزایش بهره‌وری نیروهای فعال در حوزه‌های مختلف صنعت به امضا رسید.              چند نرخی بودن ارز، منشاء فساد است | نایب‌رئیس اتاق بازرگانی تبریز از چند نرخی بودن ارز انتقاد کرد و آن را سرمنشاء فساد عنوان کرد.              محصولات تراکتورسازی تبریز به ۲۴ کشور جهان صادر می‌شود | معاون تولید شرکت تراکتورسازی ایران گفت: محصولات و تولیدات متنوع این شرکت به بیش از ۲۴ کشور جهان در قاره های مختلف صادر می‌شود.              


تبریز اول | پایگاه اطلاع رسانی تبریز اول | تولیدکنندگان حق ندارند هزینه تبلیغات را از جیب مردم دربیاورند/پایان تخفیف غیر معقول با طرح نصب قیمت تمام شده بر روی کالا


تولیدکنندگان حق ندارند هزینه تبلیغات را از جیب مردم دربیاورند/پایان تخفیف غیر معقول با طرح نصب قیمت تمام شده بر روی کالا 1400/12/14

باس تابش در این نشست ضمن پاسخگویی به سؤالات تولیدکنندگان، مدیران شرکت های پخش و خرده فروشان استان در خصوص طرح نصب قیمت تمام شده بر روی کالا ، گفت : من بر این اعتقاد دارم که تولید سخت است و کسی که به سمت تولید آمده است قطعا عرق به وطن دارد زیرا که برای کسب درآمد روش های آسان تری نیز دارد.

وی با اشاره به جایگاه صنعت آذربایجان ،گفت: صنعت آذربایجان همیشه یک سر و گردن از سایر استان ها بالاتر است و باید صنعتگران آذربایجان تلاش خود را زیاد کنند تا صنعت آذربایجان بهتر از این بدرخشد.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت ضمن بیان اینکه تولید از توزیع گران تر است ،افزود : بعد از چرخه تولید ۲حلقه توزیع و خردفروشی در مجموع ۲۵ درصد سهم دارند‌.

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر قیمت کالا پس از تولید با ۸۰ الی ۱۶۰ درصد افزایش قیمت مواجه بوده است که با این طرح شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.

عباس تابش اظهار داشت:یکی از سیاست های حاکمیت در سیاست های تولید و توزیع شفافیت است.

این مقام مسئول تاکیدکرد:طرح شفاف سازی قیمت از طریق درج قیمت تولید کننده ابلاغ سازمان نیست بلکه ابلاغ دولت است و باید این طرح هرچه زودتر عملیاتی بشود..

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با اشاره به شرکت های پخش گفت: ۱۳ درصد برای شرکت های پخش هزینه قرار دادیم‌ و این رقم به شهری که توزیع می‌شود مربوط نبوده و یک رقم سراسری است.

وی افزود:یکی از دغدغه های ما شرکت های کوچک است که اگر همه تولیدکنندگان قیمت تمام شده کالا را به درستی تعیین کنند دیگر شاهد هزینه آفر و یا تخفیف غیرمعقول نخواهیم بود.

تابش در پایان گفت: هزینه تبلیغاتی که به تولید کنندگان تعیین شده نیم درصد است و اگر کسی بیشتر از این عدد اختصاص بدهد حق ندارد که این هزینه را از جیب مردم اخذ کند.



اخبار مرتبط

خبرگزاری تبریز اول

آخرین خبر ها


خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری مهر

 

Save