عباس مصطفوی، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه برای عبور موقت از این آزادراه نیاز به ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: هم اکنون احداث پل «کرجان» تمام شده و احداث پل « اسنجان» تا ۲ هفته آینده تکمیل می شود و پیمانکار پل «اندیشه» نیز قول داده این پل تا آخر خرداد به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: برای بهره برداری از این آزادراه نیاز به اجرای سایر اقدامات جانبی آن مانند تامین روشنایی و آسفالت از سوی سایر دستگاه های مرتبط با این پروژه است.

مدیرعامل شرکت عمران سهند با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی تملک این پروژه در ۲ سال اخیر، گفت: تاکنون حدود ۴۵ میلیارد تومان برای تملک این پروژه هزینه شده است که از این میزان حدود ۲۰ میلیارد تومان در ۲ سال اخیر بوده است.

مصطفوی، با بیان اینکه در ۲ سال گذشته و زمان تحویل این آزادراه، پروژه یک درصد پیشرفت فیزیکی داشت، ادامه داد: تاکنونی بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان نیز برای اجرای ابنیه و ساخت پل ها در این آزادراه هزینه شده است.

وی یادآوری کرد: آزادراه تبریز - سهند، اولین پروژه در سطح استان و شاید در سطح کشور است که دولت سهم خود و حتی بیشتر از سهم خود را در اجرای آن پرداخت کرده است.

مصطفوی، با بیان اینکه دغدغه اصلی مدیران ارشد استان راه اندازی این پروژه است، ادامه داد: سهم دولت و این شرکت برای اجرای این آزادراه ۸۰ میلیارد تومان بوده که کاملا پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا،  عملیات اجرایی آزاد راه تبریز- سهند به طول حدود ۲۰ کیلومتر به‌ عنوان یکی از نیازهای اساسی شهر جدید ۲۰۰ هزار نفری سهند در جنوب تبریز به صورت مشارکتی در سال ۱۳۸۴ آغاز شد.

 این محور ارتباطی زمان سفر در مسیر ۴۵ دقیقه‌ای سهند-تبریز را به کمتر از یک‌سوم و به ۱۵ دقیقه کاهش می دهد.

شهر جدید سهند در ۲۵ کیلومتری جنوب تبریز، چسبیده به شهر تاریخی اسکو و در دامنه «سهند» از حدود دو دهه قبل میزبان جمعیت سرریز کلان‌شهر تبریز شد و از نخستین شهرهای جدید کشور است که به دلیل تردد روزانه بیشتر ساکنان این شهر به تبریز به منظور اشتغال، سرعت بخشی به اجرای این طرح احساس می شود.

پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403


اولین گام تحقق شعار سال در شرکت مس سونگون آذربایجان؛ ثبت رکوردهای زرین حوزه تولید در فروردین ماه | مدیر شرکت مس سونگون آذربایجان از ثبت رکوردهای تولیدی در این شرکت در فروردین ماه خبر داد.              مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خبر داد: ثبت نام هشت هزار شهروند تبریزی در سامانه جمع آوری پسماند بهروب | مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از ثبت نام هشت هزار نفر از شهروندان تبریزی در سامانه جمع‌آوری هوشمند پسماند بهروب خبر داد.              رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی: تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است | رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی با بیان اینکه تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر در بین کلانشهرهای کشور است، گفت: شهرداری اعلام کرده که ۲ هزار دستگاه دوربین کنترلی در معابر نصب می کند که تاکنون اتفاق نیفتاده است.              مدیرکل میراث‌فرهنگی: بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال وارد چرخه گردشگری آذربایجان‌شرقی می شود | مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ طرح زیرساختی تأسیسات گردشگری از افزایش اعتبار ورودی به چرخه گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم ۵۵ هزار میلیارد ریال در طول سال‌جاری خبر داد.              


تبریز اول | پایگاه اطلاع رسانی تبریز اول | اتوبان تبریز -سهند در قطعه پایانی//این قسمت وعده عبور موقت از تیرماه


اتوبان تبریز -سهند در قطعه پایانی//این قسمت وعده عبور موقت از تیرماه 99/02/31

عباس مصطفوی، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه برای عبور موقت از این آزادراه نیاز به ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: هم اکنون احداث پل «کرجان» تمام شده و احداث پل « اسنجان» تا ۲ هفته آینده تکمیل می شود و پیمانکار پل «اندیشه» نیز قول داده این پل تا آخر خرداد به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: برای بهره برداری از این آزادراه نیاز به اجرای سایر اقدامات جانبی آن مانند تامین روشنایی و آسفالت از سوی سایر دستگاه های مرتبط با این پروژه است.

مدیرعامل شرکت عمران سهند با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی تملک این پروژه در ۲ سال اخیر، گفت: تاکنون حدود ۴۵ میلیارد تومان برای تملک این پروژه هزینه شده است که از این میزان حدود ۲۰ میلیارد تومان در ۲ سال اخیر بوده است.

مصطفوی، با بیان اینکه در ۲ سال گذشته و زمان تحویل این آزادراه، پروژه یک درصد پیشرفت فیزیکی داشت، ادامه داد: تاکنونی بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان نیز برای اجرای ابنیه و ساخت پل ها در این آزادراه هزینه شده است.

وی یادآوری کرد: آزادراه تبریز - سهند، اولین پروژه در سطح استان و شاید در سطح کشور است که دولت سهم خود و حتی بیشتر از سهم خود را در اجرای آن پرداخت کرده است.

مصطفوی، با بیان اینکه دغدغه اصلی مدیران ارشد استان راه اندازی این پروژه است، ادامه داد: سهم دولت و این شرکت برای اجرای این آزادراه ۸۰ میلیارد تومان بوده که کاملا پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا،  عملیات اجرایی آزاد راه تبریز- سهند به طول حدود ۲۰ کیلومتر به‌ عنوان یکی از نیازهای اساسی شهر جدید ۲۰۰ هزار نفری سهند در جنوب تبریز به صورت مشارکتی در سال ۱۳۸۴ آغاز شد.

 این محور ارتباطی زمان سفر در مسیر ۴۵ دقیقه‌ای سهند-تبریز را به کمتر از یک‌سوم و به ۱۵ دقیقه کاهش می دهد.

شهر جدید سهند در ۲۵ کیلومتری جنوب تبریز، چسبیده به شهر تاریخی اسکو و در دامنه «سهند» از حدود دو دهه قبل میزبان جمعیت سرریز کلان‌شهر تبریز شد و از نخستین شهرهای جدید کشور است که به دلیل تردد روزانه بیشتر ساکنان این شهر به تبریز به منظور اشتغال، سرعت بخشی به اجرای این طرح احساس می شود.



اخبار مرتبط

خبرگزاری تبریز اول

آخرین خبر ها


خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری مهر

 

Save