مصطفی مولوی فرد، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند همچنان در مجموعه قطار شهری به عنوان یک اولویت است، افزود: در این راستا دستورالعمل سازمان برنامه و بودجه مبنی مقابله با شیوع بیماری ‌کرونا و نحوه فعالیت کارگاه های پروژه های عمرانی به تمامی پیمانکاران ابلاغ شده است.

وی با اشاره به فعالیت مسوول بهداشت ایمنی در کارگاه های سازمان قطارشهری تبریز، اظهار داشت: وظیفه نظارت بر اجرای این ابلاغیه بر عهده وی بوده و هر روز اطلاعات مربوطه در این خصوص رصد می شود.

مدیرعامل سازمان قطارشهری تبریز و حومه گفت: هرچند مقابله با این ویروس مشکلاتی را برای پیمانکاران و این سازمان به وجود آورده است اما نسبت به شرایط موجود برنامه ریزی انجام شده تا فعالیت های عمرانی کمترین آسیب را داشته باشد.

مولوی فرد، با اشاره به شیوع کرونا از اوایل اسفند گذشته، ادامه داد: از آن زمان طبق برنامه ریزی های به عمل آمده فعالیت در کارگاه ها به صورت نیمه روزی شده و وعده ناهار برای پیشگیری از شیوع این ویروس حذف شد و در صورت امکان بر دورکاری در این سازمان تاکید شده است.

وی با اشاره به وقفه ایجاد شده در سرعت کار پروژه های عمرانی سازمان قطارشهری تبریز و حومه گفت: برای تحقق قولی که در افتتاح فاز ۳ خط یک قطارشهری داده ایم امید است با وجود این محدودیت ها با تاخیر ۲ یا ۳ هفته ای به قول مان مبنی بر هر ۳ ماه یک افتتاح عمل کنیم.

مطالعه قطارشهری تبریز در سال ۱۳۸۰ و عملیات اجرایی آن نیز سال ۱۳۸۴ آغاز شد و در ۱۳۹۴ بخشی از آن به بهره برداری رسید.

قطارشهری تبریز در ۵ خط (شامل ۴ خط اصلی و ۱ خط حومه) به طول کلی ۱۰۰ کیلومتر طراحی شده‌ است.

در زمان کنونی مراحل ۱ و ۲ خط یک قطارشهری تبریز به طول ۱۱ کیلومتر از ایستگاه ائل‌گلی تا ایستگاه میدان ساعت در حال بهره‌برداری است.

چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403


آب رفته، به جوی باز می گردد؛ مس سونگون، اولین شرکت استانی در استفاده از پساب در خطوط تولید | مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان از انعقاد قرارداد تامین آب پایدار از محل پساب فاضلاب شهرهای اهر و مرند به ارزش 38 هزار و 600 میلیارد ریال با شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی خبر داد.              کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می‌شود | مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: نکته مهمی که در طرح توسعه ظرفیت پایانه ترانزیت و صادرات منطقه آزاد ارس پیش‌بینی شده، کریدور سبزی است که هم‌اکنون در حال تعریف آن هستیم که منجر به اتصال پایانه مرزی جلفا به محدوده گمرکی در مرز جلفا و در جوار رود ارس خواهد شد.              ترکمانچای بیست و دومین شهرستان آذربایجان‌شرقی شد | معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از تبدیل بخش ترکمانچای به شهرستان خبر داد.              آغاز احداث بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی شهر جدید سهند | طی جلسه‌ای با حضور مديركل برنامه، بودجه و كنترل پروژه سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، معاون درمان و معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برنامه‌ریزی و هماهنگی برای احداث بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی سهند انجام شد.              


تبریز اول | پایگاه اطلاع رسانی تبریز اول | کارگاه‌های قطار شهری تبریز فعال است


کارگاه‌های قطار شهری تبریز فعال است 99/02/01

مصطفی مولوی فرد، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند همچنان در مجموعه قطار شهری به عنوان یک اولویت است، افزود: در این راستا دستورالعمل سازمان برنامه و بودجه مبنی مقابله با شیوع بیماری ‌کرونا و نحوه فعالیت کارگاه های پروژه های عمرانی به تمامی پیمانکاران ابلاغ شده است.

وی با اشاره به فعالیت مسوول بهداشت ایمنی در کارگاه های سازمان قطارشهری تبریز، اظهار داشت: وظیفه نظارت بر اجرای این ابلاغیه بر عهده وی بوده و هر روز اطلاعات مربوطه در این خصوص رصد می شود.

مدیرعامل سازمان قطارشهری تبریز و حومه گفت: هرچند مقابله با این ویروس مشکلاتی را برای پیمانکاران و این سازمان به وجود آورده است اما نسبت به شرایط موجود برنامه ریزی انجام شده تا فعالیت های عمرانی کمترین آسیب را داشته باشد.

مولوی فرد، با اشاره به شیوع کرونا از اوایل اسفند گذشته، ادامه داد: از آن زمان طبق برنامه ریزی های به عمل آمده فعالیت در کارگاه ها به صورت نیمه روزی شده و وعده ناهار برای پیشگیری از شیوع این ویروس حذف شد و در صورت امکان بر دورکاری در این سازمان تاکید شده است.

وی با اشاره به وقفه ایجاد شده در سرعت کار پروژه های عمرانی سازمان قطارشهری تبریز و حومه گفت: برای تحقق قولی که در افتتاح فاز ۳ خط یک قطارشهری داده ایم امید است با وجود این محدودیت ها با تاخیر ۲ یا ۳ هفته ای به قول مان مبنی بر هر ۳ ماه یک افتتاح عمل کنیم.

مطالعه قطارشهری تبریز در سال ۱۳۸۰ و عملیات اجرایی آن نیز سال ۱۳۸۴ آغاز شد و در ۱۳۹۴ بخشی از آن به بهره برداری رسید.

قطارشهری تبریز در ۵ خط (شامل ۴ خط اصلی و ۱ خط حومه) به طول کلی ۱۰۰ کیلومتر طراحی شده‌ است.

در زمان کنونی مراحل ۱ و ۲ خط یک قطارشهری تبریز به طول ۱۱ کیلومتر از ایستگاه ائل‌گلی تا ایستگاه میدان ساعت در حال بهره‌برداری است.



اخبار مرتبط

خبرگزاری تبریز اول

آخرین خبر ها


خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری مهر

 

Save